Ζαχαροπλαστείο Αβέρωφ

Πολιτική επιστροφής ή/και αντικατάστασης προϊόντων

Λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο, ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά, προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Για τον λόγο αυτό σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους. Μετά την αποχώρηση του οδηγού, υπαναχώρηση / αντικατάσταση προϊόντων δεν θα μπορεί να γίνει.

Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι  υπάρχει αλλοίωση ή παραβίαση της εξωτερικής συσκευασίας ή του εσωτερικού του λόγω της μεταφοράς ή  παραλάβετε διαφορετικό κωδικό προϊόντος από αυτόν που παραγγείλατε και δεν επιθυμείτε την παραλαβή της παραγγελίας σας, και να επικοινωνήσετε εκείνη την στιγμή μαζί μας τηλεφωνικά στα : 2310 814284 και μεταξύ ωρών 08.30 πμ – 20.00 μμ , υποχρεωτικά παρουσία του οδηγού, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, το νέο προϊόν θα σας σταλεί το συντομότερο δυνατόν, με τον ίδιο οδηγό χωρίς οποιαδήποτε επιπρόσθετη επιβάρυνση.

Σε περίπτωση υπαναχώρησής σας, η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει μέσω τραπέζης εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας, από την ενημέρωσή μας.

Δικαίωμα υπαναχώρησης, έχετε αποκλειστικά και μόνο στις παραπάνω δύο περιπτώσεις  και όχι σε περίπτωση που το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας (όπως π.χ. εμφάνιση).